عشق پاک

عشق پاک

دروغ ...

 

ساده گویی را از تو آموختم

ساده گفتی دوستت دارم

ساده گفتی برو

ساده می گویی همه چیز دروغ بود

و من نیز ساده میگویم ساده گویی بزرگترین دروغ تو بود ...



نظرات شما عزیزان:

hanieh
ساعت17:02---6 بهمن 1391
به وب منم سر بزن اجی

خوشحال میشم



sadegh
ساعت14:50---6 بهمن 1391
چه موجود عجیبی است این انسان...!
وقتی صدایش می کنی،نمی شنود...
وقتی به دنبالش می روی، نمی بیند...
وقتی دوستش داری، به فکرت نیست...
اما..........
وقتی می شنود که دیگر صدایت گرفته...
وقتی می بیند که خسته در راه افتاده ای...
وقتی به فکرت هست که دیگر نیستی...


sadegh
ساعت15:45---5 بهمن 1391

کدامـــین چشــــــمه ســمی شــد کـه آب ازآب میترسد؟


کـــه حتــــی ذهــــــن ماهیــــگیر از قــــلاب میـــــترســد؟


گرفــــــته دامـــــــــن شــــــب راغبــــاری آنـــــچنان برهـم


که پلـــک ازچشـــم، چشم از پلک وپلک ازخواب مــیترسد




sadegh
ساعت18:52---4 بهمن 1391


آدمي را ديدم كه....

با سايه ي خود درد دل ميكرد...

چه رنجي مي كشد وقتي...

هوا ابريست...


sadegh
ساعت19:07---3 بهمن 1391
من چشم هایم را بستم و تو قایم شدی .....

من هنوز روزها را می شمارم....

و تو پیدا نمی شوی...

یا من بازی را بلد نیستم....

یا تو جر زدی...!!!





sadegh
ساعت11:38---2 بهمن 1391

خدای خوبِ من؛

زندگی به سختی اش می ارزد؛

اگر تو در انتهای هر قصه ایستاده باشی ...


سلام من شما رو لینک کردم خوشحال میشم منو بلینکید


امیر
ساعت20:22---26 دی 1391
سلام
میدونستی!!وبلاگ خوکشلی داری عزیز!!

به منم سر بزن....!!!!...
منتظرم....!!!....
نظر یادت نره....!!!....

$$$ میــــــــــــــــــــــگ..میــ ـــــــــــــــــگ $$$


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ستاره ׀ تاریخ: دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

نمی دونم که بقیه چه حسی دارن وقتی با چشم بسته راه می رن ...ولی من دیگه بهش عادت کردم . تا یه وقتی نگاهم به نگاه کسی خیره نشه و اون هم فقط برای تفریح نگاهش و بهم خیره کنه و من ... و اون ... و آخرش هم فقط یه قلب شکسته باقی بمونه ... درسته ... عشق من یه کم خنده داره ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , haniehnazari.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM
لینک باکس هوشمند
لینک باکس هوشمند پردیس
پردیس
لینک باکس هوشمند پردیس